Naar de hoofd content Naar navigatie
Syncasso Syncasso
HomeOpdrachtgevers Ik wil betalen Mijn Dossier
nl Dutch
ar Arabicnl Dutchen Englishfr Frenchde Germanpl Polishes Spanishtr Turkish
Zoeken
  • Home
  • Over ons
  • Veelgestelde vragen
  • Opdrachtgevers
      • Inloggen
      • Implementatie
      • Rapportage en verantwoording
      • Kwaliteit en certificeringen
      • Maatschappelijk Verantwoord Incasseren
      • Innovatie
      • SyncassoLab
  • Ik wil betalen
  • Inloggen
  • Mijn Dossier
  • Ik wil betalen
  • Nieuws
  • Contact
  • Zoeken

Nieuws

High performance op mensniveau

20 oktober 2022
Corporates

Keynote spreker Syncasso Lidewey van der Sluis over high performance op mensniveau

Voorafgaand aan onze keynote over High Performance in creditmanagement tijdens de Credit Expo op dinsdag 8 november aanstaande, vroegen we onze keynote spreker Prof. Dr. Lidewey van der Sluis om een tipje van de sluier op te lichten. Hoe ‘werken’ wij als mens en hoe halen wij het beste uit onszelf? En hoe stimuleren we dat als werkgever en organisatie eigenlijk?

Wat heeft een mens in het algemeen nodig om in beweging te komen, het beste uit zichzelf te halen?

Kennis, kunde, karakter, en kansen. Hoe dit precies werkt en wat de samenhang is tussen deze factoren, licht ik tijdens de key note toe aan de hand van een wetenschappelijk getoetst conceptueel model.

Wat kun je als werkgever of manager doen om professionele groei van je werknemer te stimuleren of faciliteren?

Een leidinggevende die vooral bezig is met zijn of haar eigen positie en loopbaan, bevordert de groei van collega’s niet. Als je wilt, kun je als leidinggevende heel veel doen om je collega in bloei te zetten. Het begint bij de vragen: ‘Wil je dat?’ En ‘Voel je je daar verantwoordelijk voor?’. Dat zijn gewetensvragen. Uit de manier waarop mensen aan hun collega’s leidinggeven is af te lezen hoe ze naar een ander kijken, hoe ze zichzelf zien, en wat ze hun collega’s gunnen. Een organisatie waar het bruist van de energie is een organisatie van mensen die er met elkaar wat moois van maken. Vooral omdat ze dat willen.

Gelden er andere regels in een tijd waarin er meer druk van buitenaf is of er in het algemeen meer van een mens gevraagd wordt?

Het functioneren en leren van mensen in organisaties is altijd afhankelijk van de context. De context maakt dat iemand aanhaakt en floreert of juist afhaakt en afglijdt. De buitenwereld is de context van arbeidsrelaties, waardoor mensen het op hun werk meer of minder naar hun zin kunnen hebben. En ook de binnenwereld van de organisatie zelf heeft invloed op de werkbeleving. Iemand die bijvoorbeeld een andere leidinggevende krijgt, zal zich aan moeten passen aan die nieuwe context. Door deze situationele component is werken nooit hetzelfde. Het is een levenslang leerproces. Van individuen, organisaties, en sectoren. Ik vind het na 30 jaar nog altijd fascinerend om die processen te bestuderen, te doorgronden, en te duiden. Dat laatste kom ik graag doen op 8 november op de Credit Expo 2022.

We kijken uit naar de Keynote ‘High Performance in creditmanagement: 2 invalshoeken’ op de Credit Expo, 8 november, 11.15 – 12.00 uur in de Galloway. Bent u er ook bij? Ontvang hier uw toegangsbewijs voor de gehele dag.

Artikel delen?
Delen via LinkedIn Delen via Twitter Delen via Email

Gerelateerde nieuwsberichten

28 maart 2023

Online Potjes-check via Geldfit

Zorgtoeslag, huurtoeslag, bijzondere bijstand. Er zijn veel potjes met geld maar mensen weten ze vaak niet te vinden. Om die reden lanceren Geldfit en VoorzieningenWijzer nu een online Potjes-check. Met deze online tool weten huishoudens voor welke toeslagen en regelingen ze in aanmerking komen.

Lees meer
Read more about Online Potjes-check via Geldfit
23 maart 2023

Syncasso Care Facts – Voorlichting aan debiteurklanten

Debiteurklanten die hulp nodig hebben bij hun financiële zorgen, wachten veel te lang met het inschakelen van hulp. Dat heeft verschillende oorzaken. Eén van de oorzaken is, dat debiteurklanten niet altijd weten hoe ze hulp kunnen vinden. Daarom besteden we in onze online- en offlinecommunicatie veel aandacht aan informatie over het oplossen van schulden en schuldhulpbemiddeling.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Voorlichting aan debiteurklanten
16 maart 2023

Syncasso Care Facts – Care Coaches

Syncasso werkt met Care- en Incassocoaches op de werkvloer. Zij begeleiden onze medewerkers om debiteurklanten te helpen hun betalingsachterstanden op te lossen. De Care Coaches richten zich specifiek op de contacten met kwetsbare debiteurklanten en ondernemers in zwaar weer.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Care Coaches
10 maart 2023

Syncasso Care Facts – Incassowaarden verbeteren

Communicatie- en data-analyse zijn continue processen om zowel de cash als de care van incassowaarde te verbeteren. Onze communicatiestrategie voor debiteurklanten is erop gericht om zo snel mogelijk in het minnelijke proces tot een oplossing te komen voor de betalingsachterstand. Daarmee voorkomen we kosten en stress.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Incassowaarden verbeteren
08 maart 2023

Tijdelijk Noodfonds Energie

Sinds 7 februari jl. kunnen mensen met hoge energielasten een beroep doen op het Tijdelijk Noodfonds Energie. Dit Noodfonds helpt de energierekeningen met terugwerkende kracht over de maanden oktober 2022 tot en met maart 2023 te betalen.

Lees meer
Read more about Tijdelijk Noodfonds Energie
02 maart 2023

Syncasso Care Facts – Social Responsibility Officer

Samenwerking in de schulddienstverlening is volgens Syncasso noodzakelijk om problematische schulden te voorkomen en op te lossen. Onze Social Responsibility Officer zoekt daarom actief naar samenwerkingskansen met ketenpartners voor onderzoek, kennisoverdracht en informatie-uitwisseling.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Social Responsibility Officer
28 februari 2023

Interview Sabine van den Boogaard over onderzoek Duurzaam Betaalgedrag

Syncasso doet wetenschappelijk onderzoek met de Rijksuniversiteit Groningen en het Lectoraat schulden en incasso van de Hogeschool Utrecht naar Duurzaam Betaalgedrag. Lees meer waarom Syncasso dit onderzoek doet.

Lees meer
Read more about Interview Sabine van den Boogaard over onderzoek Duurzaam Betaalgedrag
23 februari 2023

Verslag Groeisessie Geregistreerde Schuldregeling/ Regeling meedelen in beslag

Op donderdag 9 februari jl. presenteerde Michaël Brouwer, Mark Getkate en Paul Otter het door Syncasso en externe partner ontwikkelde conceptwetsvoorstel over de Geregistreerde Schuldregeling/Regeling meedelen in beslag.

Lees meer
Read more about Verslag Groeisessie Geregistreerde Schuldregeling/ Regeling meedelen in beslag
20 februari 2023

Syncasso Care Facts – Multidisciplinaire klantteams

Onze dienstverlening is georganiseerd in klantteams. Zo kunnen we de specialistische kennis en ervaring die nodig is voor de optimale behandeling van de debiteurklanten met alle collega’s van het team delen.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Multidisciplinaire klantteams
Feedback
Fijn dat u ons wilt helpen!

Bedankt voor uw bezoek aan www.syncasso.nl. We willen u graag zo goed mogelijk helpen. Daarom willen we graag weten wat we goed doen en wat beter kan.

U helpt ons en onze andere klanten als u deze korte vragenlijst invult. Bedankt voor uw medewerking!

Klik op het antwoord dat u het beste vindt passen.

Vragenlijst

Hoe zou u Syncasso beoordelen?

Footer logo

Contact

post@syncasso.nlWhatsAppNaar de contactpagina

Rekeningnummer Syncasso: NL 48 RABO 0300 1039 99

Direct betalen via iDeal

Rekeningnummer Syncasso:
NL 48 RABO 0300 1039 99

Direct betalen via iDeal

Pagina’s

  • Home
  • Opdrachtgevers
  • Mijn Dossier
  • Veelgestelde vragen
  • Over ons

Overige linkjes

  • Contact
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • Algemene Voorwaarden en Tarieven
Volg ons op Ga naar TwitterGa naar TwitterGa naar Twitter