Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie

Achmea debiteurklanten

Ik heb een openstaande rekening bij Achmea

U heeft een bericht van Syncasso gekregen. Dat bericht gaat over een rekening bij Achmea, die u nog moet betalen. Achmea heeft ons gevraagd om ervoor te zorgen dat u de rekening alsnog betaalt. We snappen dat zo’n bericht vervelend kan zijn. Maar geen zorgen: wij denken met u mee. En zoeken samen met u naar een oplossing.

Ik wil meer weten over mijn openstaande rekening

Log in bij Mijn Dossier. Hier kunt u:

  • bekijken hoeveel u moeten betalen
  • uw rekening meteen betalen met iDeal
  • kiezen om te betalen in termijnen
  • een vraag stellen of een reactie plaatsen
  • weten uit welke kosten de rekening bestaat

Ik moet betalen, maar daar ben ik het niet mee eens

Kreeg u van ons een bericht dat u moet betalen? Maar is dat volgens u onterecht? Of is het bedrag onjuist? Dan kunt u het volgende doen:

  • Vul HIER online formulier in.
  • Schrijf duidelijk op wat uw vraag is. Of waarom u het niet eens bent met het betaalverzoek.
  • Heeft u bewijsstukken, zoals bijvoorbeeld een betaalbewijs? Stuur die dan ook mee.

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Ik wil direct betalen

Uw rekening in één keer betalen? Goed idee: zo voorkomt u extra kosten. En kunnen wij uw dossier sluiten.

  • Of betaal meteen online met iDeal.
  • Maak het bedrag over naar:
    Syncasso
    NL48 RABO 0300 1039 99
    Belangrijk: vul bij ‘betalingskenmerk’ altijd uw dossiernummer in.
  • Log in bij Mijn Dossier
  • Of betaal contant op een van onze vestigingen

Ik kan niet in één keer betalen

Wilt u in termijnen betalen? Vraag dan HIER een betalingsregeling aan.

Veelgestelde vragen voor Achmea klanten

Kan ik een betalingsregeling treffen?

Voor het aanvragen van een betaalafspraak moet u uw voorstel indienen via het formulier 'Betalingsregeling treffen'. Klik HIER om naar het formulier te gaan. Na ontvangst van uw betalingsvoorstel, komen wij hier zo spoedig mogelijk bij u op terug. Wanneer wij akkoord gaan met uw betalingsvoorstel, moet de eerste betaling altijd binnen 3 weken door Syncasso zijn ontvangen.

Hoe kan ik mijn bezwaar indienen?

Wanneer u het niet eens bent met de betalingsachterstand, verwijzen wij u naar het formulier 'Niet eens met de vordering'. Klik HIER om naar het formulier te gaan. Wij verzoeken u alle velden volledig in te vullen en uw bezwaar te voorzien van een duidelijke/volledige onderbouwing met bewijzen.

Wat is het rekeningnummer van Syncasso?

Het rekeningnummer van Syncasso is: NL48 RABO 0300 1039 99

Ik betaal altijd via 'Dossier Online'. Waar kan ik inloggen?

Ga op deze site naar 'debiteurklanten' via het hoofdmenu en kies vervolgens voor 'inloggen'.

Wanneer u niet kunt inloggen, verwijzen wij u naar het formulier 'ik kan niet inloggen'. Klik HIER om naar het formulier te gaan.

Ik sta onder bewind of mijn zaak is in behandeling bij een schuldhulpverlenende instantie, wat kan ik doen?

Indien u onder bewind staat of wanneer u bent aangemeld bij een schuldhulpverlenende instantie verzoeken wij om uw bewindvoerder / hulpverlener contact met ons op te laten nemen. Dit kan via e-mailadres shv@syncasso.nl

Ik ontvang post die niet voor mij bestemd is, wat kan ik doen?

U kunt het poststuk retour sturen naar Syncasso via het postbusadres dat op de envelop is vermeld.

Hoe vraag ik een bevestiging op dat het dossier gesloten is?

Had u een schuld en heeft u deze inmiddels helemaal betaald? Of is uw dossier om een andere reden gesloten? U kunt hiervan een bevestiging opvragen dat het dossier is gesloten. Als u daarvoor hier het formulier invult, nemen wij snel contact met u op.

Kan ik een specificatie ontvangen van de vordering?

Heeft u een aanmaning ontvangen en wilt u graag een specificatie van de vordering? Als u daarvoor hier het formulier invult, nemen wij snel contact met u op.

Wat kan ik doen als mijn vraag en antwoord niet tussen deze veelgestelde vragen staat?

Heeft u ondanks de antwoorden op meest gestelde vragen die u hieronder aantreft nog vragen en wilt u contact met Syncasso? Vul dan onderstaande formulier in en dan nemen wij via e-mail of telefonisch contact met u op.

Ik heb een betalingsregeling met jullie getroffen, melden jullie dit af bij het Zorginstituut Nederland?

Wij melden debiteurklanten niet af bij het Zorginstituut. Dit zal de zorgverzekeraar doen zodra ze een melding krijgen dat er een regeling met Syncasso is getroffen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar

Ik wil graag een overzicht van mijn schulden ontvangen

Om direct een overzicht van u vorderingen bij Syncasso in te zien kunt u inloggen in Dossier Online. Ga op deze site naar 'debiteurklanten' via het hoofdmenu en kies vervolgens voor 'inloggen'.

Waarom is mijn betalingsregeling beëindigd?

Het kan zijn dat de vordering is voldaan of door een nieuwe ophoging vanuit de opdrachtgever de regeling is beëindigd. Het kan ook zijn dat de termijnbetaling, conform afspraak, niet is ontvangen.

Helaas heeft uw zoekopdracht geen resultaten opgeleverd. Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.

Stuur ons een bericht

Heeft u vragen over uw dossier? Vul dan hiernaast uw contactgegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Vergeet niet uw dossiernummer te vermelden.

  • Upload hier uw bijlage
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

inloggen

Wilt u weten welk bedrag u nog moet betalen?  In uw online dossier vindt u altijd een volledig en actueel overzicht, 24/7.

direct betalen

Wilt u direct een openstaand bedrag betalen? Wij maken het u gemakkelijk. Met iDEAL is de overboeking snel geregeld. Vertrouwd en veilig. Via uw eigen bank.

samen oplossen

Een betalingsachterstand kan iedereen overkomen. Kunt u niet betalen? Of zijn er redenen waarom u (nog) niet wilt betalen? Wij lossen dit graag samen met u op. Mail naar post@syncasso.nl

Vestigingen

Syncasso is met 5 vestigingen altijd dichtbij. Overal in Nederland. Wilt u weten waar u ons kunt vinden? Voer uw woonplaats in en u vindt onze vestiging bij u in de buurt.

Amsterdam

Admiraal de Ruijterweg 21
1057 JT Amsterdam
route

Arnhem

Nieuwe Oeverstraat 33-1
6811 JB Arnhem
route

Leeuwarden

Himpenserdyk 7
8939 BZ Leeuwarden
route

Rotterdam

Hoofdweg 82
3067 GH Rotterdam
route

Utrecht (hoofdkantoor)

Euclideslaan 1
3584 BL Utrecht
route

Amsterdam

Admiraal de Ruijterweg 21
1057 JT Amsterdam
route

Arnhem

Nieuwe Oeverstraat 33-1
6811 JB Arnhem
route

Leeuwarden

Himpenserdyk 7
8939 BZ Leeuwarden
route

Rotterdam

Hoofdweg 82
3067 GH Rotterdam
route

Utrecht (hoofdkantoor)

Euclideslaan 1
3584 BL Utrecht
route