Amsterdam
Overschiestraat 184
1062 XK Amsterdam
route
U heeft een bericht van Syncasso gekregen. Dat bericht gaat over een rekening bij de NS, die u nog moet betalen. NS heeft ons gevraagd om ervoor te zorgen dat u de rekening alsnog betaalt. We snappen dat zo’n bericht vervelend kan zijn. Maar geen zorgen: wij denken met u mee. En zoeken samen met u naar een oplossing.
Log in bij Mijn Dossier. Hier kunt u:
Kreeg u van ons een bericht dat u moet betalen? Maar is dat volgens u onterecht? Of is het bedrag onjuist? Dan kunt u het volgende doen:
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Uw rekening in één keer betalen? Goed idee: zo voorkomt u extra kosten. En kunnen wij uw dossier sluiten.
Wilt u in termijnen betalen? Vraag dan HIER een betalingsregeling aan.
To view this page in English click here
Op het moment dat NS uw betalingsachterstand overdraagt aan Syncasso, wordt uw abonnement stopgezet. Voor vragen over het stopzetten van uw abonnement, moet u rechtstreeks contact opnemen met NS.
Ja, uw abonnement stopt niet automatisch (na bijvoorbeeld een jaar). U moet uw abonnement zelf opzeggen bij de NS automaat op het station. Wanneer u dit niet doet, bent u nog steeds de periodieke termijnfacturen verschuldigd, tot het moment waarop NS uw abonnement beëindigd.
Ja, het opzeggen van alleen uw OV chipkaart is niet voldoende. U moet tevens het NS abonnement dat op uw OV kaart is geladen stopzetten bij een NS automaat op het station.
Wanneer u de schuld niet in één keer kunt voldoen, dan kunt u een betalingsregeling treffen. Betalingsachterstanden tot € 100,00 kunt u in maximaal 2 termijnen aflossen. Betalingsachterstanden boven de € 100,00 kunt u in maximaal 6 termijnen aflossen.
Voor het aanvragen van een betaalafspraak moet u uw voorstel indienen via het formulier 'Betalingsregeling treffen'. Klik HIER om naar het formulier te gaan. Na ontvangst van uw betalingsvoorstel, komen wij hier zo spoedig mogelijk bij u op terug. Wanneer wij akkoord gaan met uw betalingsvoorstel, moet de eerste betaling altijd binnen 3 weken door Syncasso zijn ontvangen.
Wanneer u het niet eens bent met de betalingsachterstand, verwijzen wij u naar het formulier 'Niet eens met de vordering'. Klik HIER om naar het formulier te gaan. Wij verzoeken u alle velden volledig in te vullen en uw bezwaar te voorzien van een duidelijke/volledige onderbouwing met bewijzen.
Het rekeningnummer van Syncasso is: NL48 RABO 0300 1039 99
Ga op deze site naar 'debiteurklanten' via het hoofdmenu en kies vervolgens voor 'inloggen'.
Wanneer u niet kunt inloggen, verwijzen wij u naar het formulier 'ik kan niet inloggen'. Klik HIER om naar het formulier te gaan.
Indien u onder bewind staat of wanneer u bent aangemeld bij een schuldhulpverlenende instantie verzoeken wij om uw bewindvoerder / hulpverlener contact met ons op te laten nemen. Dit kan via e-mailadres shv@syncasso.nl
U kunt het poststuk retour sturen naar Syncasso via het postbusadres dat op de envelop is vermeld.
Had u een schuld en heeft u deze inmiddels helemaal betaald? Of is uw dossier om een andere reden gesloten? U kunt hiervan een bevestiging opvragen dat het dossier is gesloten. Als u daarvoor hier het formulier invult, nemen wij snel contact met u op.
Heeft u een aanmaning ontvangen en wilt u graag een specificatie van de vordering? Als u daarvoor hier het formulier invult, nemen wij snel contact met u op.
Heeft u ondanks de antwoorden op meest gestelde vragen die u hieronder aantreft nog vragen en wilt u contact met Syncasso? Vul dan onderstaande formulier in en dan nemen wij via e-mail of telefonisch contact met u op.
Helaas heeft uw zoekopdracht geen resultaten opgeleverd. Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.
Wilt u weten welk bedrag u nog moet betalen? In uw online dossier vindt u altijd een volledig en actueel overzicht, 24/7.
Wilt u direct een openstaand bedrag betalen? Wij maken het u gemakkelijk. Met iDEAL is de overboeking snel geregeld. Vertrouwd en veilig. Via uw eigen bank.
Een betalingsachterstand kan iedereen overkomen. Kunt u niet betalen? Of zijn er redenen waarom u (nog) niet wilt betalen? Wij lossen dit graag samen met u op. Mail naar post@syncasso.nl
Syncasso is met 5 vestigingen altijd dichtbij. Overal in Nederland. Wilt u weten waar u ons kunt vinden? Voer uw woonplaats in en u vindt onze vestiging bij u in de buurt.