Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie

Contact Collect Center

Contact Collect Center

In het Contact Collect Center van Syncasso draait alles om effectieve communicatie met de debiteurklant. Vanuit onze vestiging in Almere communiceren onze incassospecialisten zowel in- als outbound via een breed scala aan communicatiemiddelen met de debiteurklant.

Door in te zetten op een divers aantal communicatiemiddelen, is er voor iedere debiteurklant een passende manier om contact te zoeken: telefonisch, per e-mail, chat, facebook, whats’app, etc. Hiermee maken we contact opnemen zo laagdrempelig mogelijk.

Digitaliseren en integratie met social media spelen een belangrijke rol in het dagelijks contact met de debiteurklant. Met deze visie wonnen we vorig jaar nog de Voxtron Mission Possible Award.

Niet alleen faciliteren we contact met behulp van middelen. Ook effectieve gesprekstechnieken spelen een belangrijke rol. Al onze medewerkers worden hierin opgeleid in een intern opleidingsprogramma.

Klant Contact Monitor

De tevredenheid van de debiteurklant wordt doorlopend gemonitord met behulp van onze Klant Contact Monitor. Na ieder klantcontact wordt de debiteurklant om zijn mening gevraagd. Dit doen we op basis van drie korte vragen. Deze input stelt ons in staat om het dagelijks contact met de debiteurklant en ons incasso-resultaat continu te optimaliseren.Klant Contact Monitor
Contact Collect Center