Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie

Samen oplossen

Oplossing vinden? Wij helpen u!

We cash. We care. Dat is het motto van Syncasso. Deze belofte maken we elke dag waar. Voor onze opdrachtgevers én voor debiteuren. Dus ook voor u. Heeft u een aanmaning ontvangen voor een openstaande rekening en kunt u het bedrag niet ineens betalen? Of zijn er redenen waarom u niet wilt betalen? Loop er niet voor weg, maar neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wij helpen u graag om samen een oplossing te vinden.

Ik wil nu direct betalen

Met iDEAL kunt u uw openstaande rekening veilig en gemakkelijk betalen. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Internetbankiert u bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank. Klik hier om direct te betalen.

De aanmaning die ik heb ontvangen, klopt niet

Overal waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Heeft u van ons een aanmaning ontvangen die naar uw mening niet klopt? Is het vermelde bedrag niet juist? Heeft u de rekening al betaald? Of zijn er andere redenen waarom u (nog) niet wilt betalen? Neem snel contact met ons op. Of log in op uw online dossier en stel uw vraag in het veld reactie(s). Klik hier om in te loggen.

Wat/wie is Syncasso?

Wij zijn Syncasso. Wij onderscheiden ons door onze specifieke aanpak en zijn koploper in het innovatief gebruik van ICT om vorderingen te innen. Wij staan bekend om de positieve en motiverende benadering van debiteurklanten die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek. Wij geloven dat creditmanagement altijd beter kan. Voor onze opdrachtgevers. En voor hun debiteurklanten. Wij zijn ervan overtuigd dat je alleen toegevoegde waarde kunt hebben door echt verder te kijken. Naar de cijfers. Maar ook naar het menselijke aspect.

Ik wil een betalingsregeling afspreken

Kunt u uw rekening niet in één keer betalen? En wilt u het liever maandelijks in een aantal vaste termijnen aflossen? Dan denken we graag met u mee over een betalingsregeling die past bij uw portemonnee. We houden hierbij rekening met de hoogte van de vordering en uw persoonlijke situatie. Klik hier om zelf een betalingsvoorstel te doen.

Mijn rekening is verhoogd met incassokosten, waarom?

Heeft u een betalingsachterstand bij een bedrijf? Dan krijgt u eerst een betalingsherinnering. U hoeft dan, behalve het openstaande bedrag, nog niets extra’s te betalen. In die kosteloze betalingsherinnering staat dat u nog 14 dagen heeft om het geld over te maken. Doet u dat niet, of betaalt u maar een deel, dan moet u na die 14 dagen incassokosten betalen. De hoogte van die kosten is vastgelegd in de Wet Incassokosten (WIK). In deze wet staat wanneer een bedrijf incassokosten mag rekenen, wat de maximale kosten zijn en hoe het bedrijf klanten hierover moet informeren. Bent u het niet eens met de in rekening gebrachte incassokosten? Of heeft u vragen? Klik hier.

Ik wil betalen via ‘Dossier Online’. Waar kan ik inloggen?

Ga op deze site naar ‘debiteurklanten’ via het hoofdmenu en  kies vervolgens voor ‘inloggen‘.

Hoe kan ik Syncasso bereiken?

De contactgegevens van Syncasso staan in de correspondentie die u heeft ontvangen.

Waar moet ik nu betalen?

De adressen van Syncasso vindt u op deze website:  onder ‘contact’.

Wat is het rekeningnummer van Syncasso?

Het rekeningnummer van Syncasso is: NL48 RABO 0300 1039 99