Nieuws

Update Syncasso van nu

08 april 2020

 

Onze mensen werken inmiddels alweer 4 weken thuis en het bedrijf is volop in beweging. Nieuwe manieren van werken, nieuwe vormen van contact hebben met elkaar en een nieuw niveau van creativiteit om zaken gedaan te krijgen. We nemen jullie graag mee in het Syncasso van nu.

Efficiënt samenwerken

Voor 95% is ons team thuis gesetteld en door onze ICT-afdeling voorzien van de benodigde hardware. Van onze callcenter agents, incasso specialisten tot aan onze juristen, iedereen heeft het ‘thuis-kantoor’ ingericht en de lijnen zijn nog korter dan voorheen. De fysieke afstand overbruggen we door de dagelijkse dagstarten van de teams digitaal te organiseren, zodat de ‘koppen’ online alsnog bij elkaar worden gebracht.

Met slimme tools worden intern video conferences gehouden, om snel knopen door te hakken. Samen met onze opdrachtgevers wordt er wekelijks gekeken naar de stand van zaken en de gepaste te nemen maatregelen. Zo houden we gezamenlijk de balans op orde tussen het uitvoeren van onze werkzaamheden en ons We Care component in deze tijden.

Een hecht team

Het valt ons op dat corona de banden onderling in onze organisatie verstevigd. Er wordt dagelijks door het directieteam in samenwerking met ons managementteam ingezoomd op de actualiteit om de vertaalslag te maken naar onze organisatie. Zo doen we ons best om onze collega’s zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Het team Klant, Markt en Communicatie is recent een intensieve interne nieuwsbrief gestart met het doel om medewerkers te informeren, bij elkaar te brengen en te ondersteunen/faciliteren om de huidige werksituatie zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Een van de initiatieven is de eerder vermelde digitale sportschool: SyncFit. We zijn blij om te zien dat het aantal deelnemers elke week groeit en dit initiatief positief wordt ontvangen.

Naast de digitale sportschool worden er centrale digitale borrels georganiseerd, wordt er gepubquiz-ed en zijn er wekelijks tips te vinden voor de gezondheid en fitheid van onze mensen.

In contact met debiteurklanten

Ondanks de gepaste terughoudendheid die wij in deze tijd als gerechtsdeurwaarder toepassen, zijn wij blij om te zien dat onder andere onze service levels in het contact met debiteurklanten er sterk voorstaan. We zijn volop in contact met de debiteurklant, om te zorgen voor een juiste oplossing in deze bizarre tijd. We denken mee en ondersteunen onder andere de campagne ‘Bellen is oplossen’. Een initiatief afkomstig van de KBvG, om ervoor te zorgen dat een schuldencrisis door de coronatijd wordt voorkomen.

Blijf gezond!

Gerelateerde nieuwsberichten

23 juli 2024

Goed regelen is een vak

Regelmatig krijg ik tijdens mijn huisbezoeken de vraag of er een regeling kan worden getroffen. Regelen lijkt makkelijk: afspreken welk bedrag maandelijks te betalen maar er zitten nogal wat haken en ogen aan: hoe regel je goed?

Lees meer over: Goed regelen is een vak
16 juli 2024

Lees mee met de verhalen van ons team

In deze serie leert u de mensen achter Syncasso kennen. Met deze keer Maarten, medewerker Service Center bij Syncasso.

Lees meer over: Lees mee met de verhalen van ons team
09 juli 2024

Samenwerking in de schulddienstverleningsketen

Samenwerking in de schulddienstverleningsketen is een voorwaarde om problematische schulden te voorkomen en op te lossen. Syncasso onderhoudt daarom via haar Social Responsibility Officer actief het contact met het schulddienstverleningsnetwerk om verbeteringskansen te signaleren en te realiseren.

Lees meer over: Samenwerking in de schulddienstverleningsketen
04 juli 2024

Mee met de gerechtsdeurwaarder

Regelmatig neem ik mensen mee op bij mijn huisbezoeken als gerechtsdeurwaarder. Zoals politici, pers en stakeholders om hen een realistisch beeld te geven van het werk van de gerechtsdeurwaarder en waar we in de praktijk mee te maken krijgen. Niet alleen de huisbezoeken zelf maar ook de vele stakeholders en de maatschappelijke aandacht voor schulden: hoe vinden we daar onze weg in?

Lees meer over: Mee met de gerechtsdeurwaarder
25 juni 2024

Lees mee met de verhalen van ons team

In deze serie leert u de mensen achter Syncasso kennen. Met deze keer Esther Verstraten, deurwaarder bij Syncasso.

Lees meer over: Lees mee met de verhalen van ons team
25 juni 2024

Syncasso Tour du Syncasso

Van 12 tot 14 juni hebben onze sportieve collega’s een mooie tocht van meer dan 500 km gemaakt langs al onze Syncasso-kantoren, allemaal voor het goede doel: de Hersenstichting. Op dag één trapten ze van Arnhem naar Utrecht, met een stevige portie wind door het Groene Hart naar Rotterdam, om te eindigen in het bruisende Amsterdam. Op dag twee trotseerden ze de polders richting Leeuwarden, gevolgd door een prachtige rit door natuurgebieden terug naar Arnhem.

Lees meer over: Syncasso Tour du Syncasso
20 juni 2024

Terugblik 3e editie van het Schuldenketencongres

Op donderdag 13 juni vond de derde editie van het Jaarcongres Schuldenketen plaats bij Villa Jongerius in Utrecht. Syncasso organiseerde samen met Kerckebosch Studiecentrum dit congres over de groeiende uitdagingen rondom financiële verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid van burgers.

Lees meer over: Terugblik 3e editie van het Schuldenketencongres
18 juni 2024

Syncasso aanwezig bij Wijzer in geldzaken bijeenkomst: ‘Geldlessen voor de toekomst’

Op 10 juni waren we aanwezig bij de door Wijzer in geldzaken georganiseerde netwerkbijeenkomst ‘Geldlessen voor de toekomst’. Een waardevol evenement waar vooral docenten uit primair, voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs en partners uit de financiële sector bijeenkwamen ter bevordering van de financiële educatie in Nederland.

Lees meer over: Syncasso aanwezig bij Wijzer in geldzaken bijeenkomst: ‘Geldlessen voor de toekomst’
11 juni 2024

Onze Cash- en Care-jaarverslagen 2023

2023 was door economische en maatschappelijke onzekerheden een uitdagend jaar. Maar het bood ook kansen om te groeien en onze dienstverlening verder te verbeteren. We hebben in 2023 niet alleen onze bedrijfsdoelstellingen behaald, maar ook onze maatschappelijke betrokkenheid verder vergroot. Duurzame oplossingen, innovatie en de professionaliteit van ons team zorgden voor groei en een verdere versterking van onze marktpositie.

Lees meer over: Onze Cash- en Care-jaarverslagen 2023
Feedback