Naar de hoofd content Naar navigatie
Syncasso Syncasso
HomeOpdrachtgevers Ik wil betalen Mijn Dossier
nl Dutch
ar Arabicnl Dutchen Englishfr Frenchde Germanpl Polishes Spanishtr Turkish
Zoeken
  • Home
  • Over ons
  • Veelgestelde vragen
  • Opdrachtgevers
      • Inloggen
      • Implementatie
      • Rapportage en verantwoording
      • Kwaliteit en certificeringen
      • Maatschappelijk Verantwoord Incasseren
      • Innovatie
      • SyncassoLab
  • Ik wil betalen
  • Inloggen
  • Mijn Dossier
  • Ik wil betalen
  • Nieuws
  • Contact
  • Zoeken

Nieuws

Update Syncasso van nu

08 april 2020
CorporatesFinance

Update Syncasso van nu

Onze mensen werken inmiddels alweer 4 weken thuis en het bedrijf is volop in beweging. Nieuwe manieren van werken, nieuwe vormen van contact hebben met elkaar en een nieuw niveau van creativiteit om zaken gedaan te krijgen. We nemen jullie graag mee in het Syncasso van nu.

Efficiënt samenwerken

Voor 95% is ons team thuis gesetteld en door onze ICT-afdeling voorzien van de benodigde hardware. Van onze callcenter agents, incasso specialisten tot aan onze juristen, iedereen heeft het ‘thuis-kantoor’ ingericht en de lijnen zijn nog korter dan voorheen. De fysieke afstand overbruggen we door de dagelijkse dagstarten van de teams digitaal te organiseren, zodat de ‘koppen’ online alsnog bij elkaar worden gebracht.

Met slimme tools worden intern video conferences gehouden, om snel knopen door te hakken. Samen met onze opdrachtgevers wordt er wekelijks gekeken naar de stand van zaken en de gepaste te nemen maatregelen. Zo houden we gezamenlijk de balans op orde tussen het uitvoeren van onze werkzaamheden en ons We Care component in deze tijden.

Een hecht team

Het valt ons op dat corona de banden onderling in onze organisatie verstevigd. Er wordt dagelijks door het directieteam in samenwerking met ons managementteam ingezoomd op de actualiteit om de vertaalslag te maken naar onze organisatie. Zo doen we ons best om onze collega’s zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Het team Klant, Markt en Communicatie is recent een intensieve interne nieuwsbrief gestart met het doel om medewerkers te informeren, bij elkaar te brengen en te ondersteunen/faciliteren om de huidige werksituatie zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Een van de initiatieven is de eerder vermelde digitale sportschool: SyncFit. We zijn blij om te zien dat het aantal deelnemers elke week groeit en dit initiatief positief wordt ontvangen.

Naast de digitale sportschool worden er centrale digitale borrels georganiseerd, wordt er gepubquiz-ed en zijn er wekelijks tips te vinden voor de gezondheid en fitheid van onze mensen.

In contact met debiteurklanten

Ondanks de gepaste terughoudendheid die wij in deze tijd als gerechtsdeurwaarder toepassen, zijn wij blij om te zien dat onder andere onze service levels in het contact met debiteurklanten er sterk voorstaan. We zijn volop in contact met de debiteurklant, om te zorgen voor een juiste oplossing in deze bizarre tijd. We denken mee en ondersteunen onder andere de campagne ‘Bellen is oplossen’. Een initiatief afkomstig van de KBvG, om ervoor te zorgen dat een schuldencrisis door de coronatijd wordt voorkomen.

Blijf gezond!

 

 

Artikel delen?
Delen via LinkedIn Delen via Twitter Delen via Email

Gerelateerde nieuwsberichten

28 maart 2023

Online Potjes-check via Geldfit

Zorgtoeslag, huurtoeslag, bijzondere bijstand. Er zijn veel potjes met geld maar mensen weten ze vaak niet te vinden. Om die reden lanceren Geldfit en VoorzieningenWijzer nu een online Potjes-check. Met deze online tool weten huishoudens voor welke toeslagen en regelingen ze in aanmerking komen.

Lees meer
Read more about Online Potjes-check via Geldfit
23 maart 2023

Syncasso Care Facts – Voorlichting aan debiteurklanten

Debiteurklanten die hulp nodig hebben bij hun financiële zorgen, wachten veel te lang met het inschakelen van hulp. Dat heeft verschillende oorzaken. Eén van de oorzaken is, dat debiteurklanten niet altijd weten hoe ze hulp kunnen vinden. Daarom besteden we in onze online- en offlinecommunicatie veel aandacht aan informatie over het oplossen van schulden en schuldhulpbemiddeling.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Voorlichting aan debiteurklanten
16 maart 2023

Syncasso Care Facts – Care Coaches

Syncasso werkt met Care- en Incassocoaches op de werkvloer. Zij begeleiden onze medewerkers om debiteurklanten te helpen hun betalingsachterstanden op te lossen. De Care Coaches richten zich specifiek op de contacten met kwetsbare debiteurklanten en ondernemers in zwaar weer.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Care Coaches
10 maart 2023

Syncasso Care Facts – Incassowaarden verbeteren

Communicatie- en data-analyse zijn continue processen om zowel de cash als de care van incassowaarde te verbeteren. Onze communicatiestrategie voor debiteurklanten is erop gericht om zo snel mogelijk in het minnelijke proces tot een oplossing te komen voor de betalingsachterstand. Daarmee voorkomen we kosten en stress.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Incassowaarden verbeteren
08 maart 2023

Tijdelijk Noodfonds Energie

Sinds 7 februari jl. kunnen mensen met hoge energielasten een beroep doen op het Tijdelijk Noodfonds Energie. Dit Noodfonds helpt de energierekeningen met terugwerkende kracht over de maanden oktober 2022 tot en met maart 2023 te betalen.

Lees meer
Read more about Tijdelijk Noodfonds Energie
02 maart 2023

Syncasso Care Facts – Social Responsibility Officer

Samenwerking in de schulddienstverlening is volgens Syncasso noodzakelijk om problematische schulden te voorkomen en op te lossen. Onze Social Responsibility Officer zoekt daarom actief naar samenwerkingskansen met ketenpartners voor onderzoek, kennisoverdracht en informatie-uitwisseling.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Social Responsibility Officer
28 februari 2023

Interview Sabine van den Boogaard over onderzoek Duurzaam Betaalgedrag

Syncasso doet wetenschappelijk onderzoek met de Rijksuniversiteit Groningen en het Lectoraat schulden en incasso van de Hogeschool Utrecht naar Duurzaam Betaalgedrag. Lees meer waarom Syncasso dit onderzoek doet.

Lees meer
Read more about Interview Sabine van den Boogaard over onderzoek Duurzaam Betaalgedrag
23 februari 2023

Verslag Groeisessie Geregistreerde Schuldregeling/ Regeling meedelen in beslag

Op donderdag 9 februari jl. presenteerde Michaël Brouwer, Mark Getkate en Paul Otter het door Syncasso en externe partner ontwikkelde conceptwetsvoorstel over de Geregistreerde Schuldregeling/Regeling meedelen in beslag.

Lees meer
Read more about Verslag Groeisessie Geregistreerde Schuldregeling/ Regeling meedelen in beslag
20 februari 2023

Syncasso Care Facts – Multidisciplinaire klantteams

Onze dienstverlening is georganiseerd in klantteams. Zo kunnen we de specialistische kennis en ervaring die nodig is voor de optimale behandeling van de debiteurklanten met alle collega’s van het team delen.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Multidisciplinaire klantteams
Feedback
Fijn dat u ons wilt helpen!

Bedankt voor uw bezoek aan www.syncasso.nl. We willen u graag zo goed mogelijk helpen. Daarom willen we graag weten wat we goed doen en wat beter kan.

U helpt ons en onze andere klanten als u deze korte vragenlijst invult. Bedankt voor uw medewerking!

Klik op het antwoord dat u het beste vindt passen.

Vragenlijst

Hoe zou u Syncasso beoordelen?

Footer logo

Contact

post@syncasso.nlWhatsAppNaar de contactpagina

Rekeningnummer Syncasso: NL 48 RABO 0300 1039 99

Direct betalen via iDeal

Rekeningnummer Syncasso:
NL 48 RABO 0300 1039 99

Direct betalen via iDeal

Pagina’s

  • Home
  • Opdrachtgevers
  • Mijn Dossier
  • Veelgestelde vragen
  • Over ons

Overige linkjes

  • Contact
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • Algemene Voorwaarden en Tarieven
Volg ons op Ga naar TwitterGa naar TwitterGa naar Twitter