Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie
Syncasso
nl Dutch
ar Arabicnl Dutchen Englishfr Frenchde Germanpl Polishes Spanishtr Turkish

Hoofdnavigatie

  • Opdrachtgevers
  • Betalen
  • Over ons
  • Mijn Dossier
  • Zoeken
  • nl Dutch
    ar Arabicnl Dutchen Englishfr Frenchde Germanpl Polishes Spanishtr Turkish
    Translate

Syncasso Care Facts

19 jan 2023

Syncasso Care Facts

Debiteurklanttevredenheid en NPS

Onze missie is ‘Incassowaarden verbeteren – voor alle stakeholders’. Incassoscore en doorlooptijd relateren we daarom aan de debiteurklanttevredenheid. We doen elke maand een representatief onderzoek om de beleving van onze benadering bij debiteurklanten te meten. Gemiddeld vindt ruim 80% van de debiteurklanten dat onze benadering is zoals het hoort, we serieus luisteren én meedenken over oplossingen voor het betalingsprobleem. In 80% van de gevallen beantwoorden de debiteurklanten ‘ja’ op de NPS vraag ‘Blijft u klant bij onze opdrachtgever?’.

Meer en vaker meten

Naast onze klanttevredenheidsonderzoeken hebben we een interactief voice respons klantonderzoek ontwikkeld dat we na elk telefonisch contact met een debiteurklant aanbieden. Behalve de drie vragen uit ons debiteurklanttevredenheidsonderzoek, vragen we een waardering voor het zojuist gevoerde gesprek. De resultaten van de onderzoeken vormen de basis voor onze verbeterplannen.
 alt=

Feedback
Fijn dat u ons wilt helpen!

Bedankt voor uw bezoek aan www.syncasso.nl. We willen u graag zo goed mogelijk helpen. Daarom willen we graag weten wat we goed doen en wat beter kan.

U helpt ons en onze andere klanten als u deze korte vragenlijst invult. Bedankt voor uw medewerking!

Klik op het antwoord dat u het beste vindt passen.

Vragenlijst

Hoe zou u Syncasso beoordelen?
Ik vind de brieven en e-mails van Syncasso duidelijk.
De informatie op de Syncasso website is duidelijk.
Ik kan makkelijk een betalingsregeling met Syncasso afspreken.
De mensen van Syncasso helpen mij om mijn betalingsprobleem op te lossen.

Syncasso
  • home
  • opdrachtgevers
  • debiteurklanten
  • over ons
  • contact
  • Mijn Dossier
  • online betalen
  • samen oplossen
  • algemene voorwaarden en tarieven
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • toegankelijkheidsverklaring
  • jaarverslag
  • Stuur ons een bericht
  • Rekeningnummer Syncasso: NL48 RABO 0300 1039 99
  • Linkedin
  • Twitter
  • YouTube
Copyright Syncasso 2023 - Alle rechten voorbehouden

Sticky navigatie

Syncasso
  • Opdrachtgevers
  • Betalen
  • Over ons
  • Mijn Dossier
  • Zoeken

Mobiele navigatie

Syncasso
  • Opdrachtgevers
  • Betalen
  • Over ons
  • Zoeken
  • Mijn Dossier
  • online betalen
  • samen oplossen
  • algemene voorwaarden en tarieven
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • toegankelijkheidsverklaring
  • jaarverslag