
Nieuws
Syncasso Care Facts
19 januari 2023Debiteurklanttevredenheid en NPS
Onze missie is ‘Incassowaarden verbeteren – voor alle stakeholders’. Incassoscore en doorlooptijd relateren we daarom aan de debiteurklanttevredenheid. We doen elke maand een representatief onderzoek om de beleving van onze benadering bij debiteurklanten te meten. Gemiddeld vindt ruim 80% van de debiteurklanten dat onze benadering is zoals het hoort, we serieus luisteren én meedenken over oplossingen voor het betalingsprobleem. In 80% van de gevallen beantwoorden de debiteurklanten ‘ja’ op de NPS vraag ‘Blijft u klant bij onze opdrachtgever?’.
Meer en vaker meten
Naast onze klanttevredenheidsonderzoeken hebben we een interactief voice respons klantonderzoek ontwikkeld dat we na elk telefonisch contact met een debiteurklant aanbieden. Behalve de drie vragen uit ons debiteurklanttevredenheidsonderzoek, vragen we een waardering voor het zojuist gevoerde gesprek. De resultaten van de onderzoeken vormen de basis voor onze verbeterplannen.