Nieuws

Nieuwe directeur Operations voor Syncasso: Koen Kwadijk

22 maart 2017

Per januari jl. is Koen Kwadijk (34) in dienst getreden bij Syncasso als directeur Operations.

Na een aantal jaren in de zorg te hebben gewerkt heeft Koen de overstap gemaakt naar de zakelijke dienstverlening. Eerst bij de ING Bank en de afgelopen 8 jaar bij Achmea, waar hij diverse managementfuncties heeft vervuld bij Zilveren Kruis. In zijn laatste functie was hij (als opdrachtgever) onder andere verantwoordelijk voor het debiteurenmanagement van de business unit. Na het afronden van zijn Master Bedrijfskunde begon het te kriebelen. Hij was opzoek naar een nieuwe omgeving en nieuwe energie om zijn kennis en ervaring in te zetten en verder te kunnen ontwikkelen.

“Maatschappelijke relevantie en zorg voor mensen in combinatie met het inrichten en aansturen van een organisatie vind ik zeer interessant. Ik ben resultaatgericht, waarbij de focus ligt op een duurzame groei. Ik geloof dat je dit alleen kan behalen door je echt te verplaatsen in degene voor wie je werkt, of dit nu een opdrachtgever is of een debiteurklant. Dit leidt tot verbinding en begrip, waardoor je direct de juiste waarden weet te leveren of te overtreffen. Dit was ook wat mij aantrok om te werken bij Syncasso, de combinatie tussen cash en care.”

Als directeur Operations geeft Koen leiding aan de gehele Operatie, dit zijn de klantgroepen (met uitzondering van de klantgroep Corporate) en de ondersteunende afdelingen, zoals de deurwaarders, juristen, het Services Center en het Front Office. Hij is de schakel tussen het bestuur en de operatie. Het doel is om toe te werken naar een wendbare operatie, die snel kan inspringen op de veranderende vraag van onze klanten. In verbinding met onze omgeving en met onze proactieve werknemers weten wij telkens de klantwaardes te overtreffen. Hierbij is een open cultuur gericht op samenwerken, leren en continu verbeteren de basis.

Gerelateerde nieuwsberichten

10 september 2024

Communicatie

In 2023 is onze nieuwe website live gegaan. De look en feel is moderner en persoonlijker geworden door foto’s van ons eigen team te gebruiken. Syncasso hecht veel belang aan gesegmenteerde en gerichte incassocommunicatie. Daarom is onze communicatie begrijpelijk en voelt als persoonlijk voor de ontvanger. Met onze voorspelmodellen en inzichten uit wetenschappelijk onderzoek, bepalen we de toon en boodschap die past bij de betaalcapaciteit van de debiteurklant.

Lees meer over: Communicatie
03 september 2024

Optimaliseer uw incassoproces met deze 6 expert tips

Goede communicatie is de sleutel naar een succesvol incassoproces. In deze infographic geven we u 6 tips om uw incassocommunicatie verder te verbeteren. Van begrijpelijke tekst tot een vriendelijke toon – ontdek hoe u betalingen sneller kunt ontvangen en uw klantrelatie goed houdt.

Lees meer over: Optimaliseer uw incassoproces met deze 6 expert tips
27 augustus 2024

En blijkt er nog een schuld te zijn

Een rijtjeswoning in een nieuwbouw wijk. Ik druk op de deurbel. Een man van ongeveer zestig jaar opent de deur. Ik geef aan voor wie ik kom. Ja dat ben ik, zegt de man. Nadat ik me voorstel en aangeef dat ik gerechtsdeurwaarder ben, volgt een gesprek. Hij kan de vordering wel betalen geeft hij aan. Bij het afscheid nemen maakt hij terloops een opmerking waaruit blijkt dat er meer aan de hand is…

Lees meer over: En blijkt er nog een schuld te zijn
20 augustus 2024

Werkgeverschap

Om onze continuïteit te borgen is onze continue focus om medewerkers te vinden, te binden en te boeien. We investeren in de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers met opleidingen, trainingen, mentoring en coaching. We geven doorlopend aandacht aan de geestelijke en fysieke vitaliteit van medewerkers, variërend van een SyncFit sportdag tot de SyncFit intranet pagina waar alle initiatieven over dit onderwerp terug te vinden zijn.

Lees meer over: Werkgeverschap
13 augustus 2024

Loonbeslag, wat kan er nog?

Op een regenachtige dag loop ik bij een bedrijf naar binnen. Ik meld me bij de receptie en vraag naar de collega die personeelszaken doet of een directielid. De receptioniste gaat bellen en al snel staat de directeur voor me. Ik stel me voor en geef aan dat ik loonbeslag kom leggen.

Lees meer over: Loonbeslag, wat kan er nog?
06 augustus 2024

Lees mee met de verhalen van ons team

In deze serie leert u de mensen achter Syncasso kennen. Met deze keer Chris van der Horst, incassomedewerker en praktijkcoach.

Lees meer over: Lees mee met de verhalen van ons team
30 juli 2024

Nabuurschap

SRCM is een branche specifieke certificering die betrokken incasseren en maatschappelijk verantwoord ondernemen, zichtbaar én meetbaar maakt. Dit ligt helemaal in lijn met onze ‘We Cash-We Care’ gedachte. We zijn er trots op dat we SRCM gecertificeerd zijn! De SRCM-norm is opgebouwd uit acht onderdelen, een daarvan is nabuurschap.

Lees meer over: Nabuurschap
23 juli 2024

Goed regelen is een vak

Regelmatig krijg ik tijdens mijn huisbezoeken de vraag of er een regeling kan worden getroffen. Regelen lijkt makkelijk: afspreken welk bedrag maandelijks te betalen maar er zitten nogal wat haken en ogen aan: hoe regel je goed?

Lees meer over: Goed regelen is een vak
16 juli 2024

Lees mee met de verhalen van ons team

In deze serie leert u de mensen achter Syncasso kennen. Met deze keer Maarten, medewerker Service Center bij Syncasso.

Lees meer over: Lees mee met de verhalen van ons team
Feedback