Nieuws

Mijn Dossier vernieuwd en verbeterd

23 februari 2022

Heel veel debiteurklanten maken gebruik van ons Debiteur Dossier online. Om te betalen, een regeling voor te stellen, de samenstelling van vorderingen te bekijken of om met ons te communiceren. Door de jaren heen is de functionaliteit van Dossier Online steeds verder verbeterd.

Nieuwe vormgeving en betere gebruikerservaring

In het nieuwe Mijn Dossier is de vormgeving flink verbeterd en hebben we de gebruikerservaring geoptimaliseerd. Mijn Dossier werkt in de nieuwe versie ook lekkerder op een mobiel of een tablet. Een betalingsregeling afspreken gaat nog sneller en gemakkelijker, omdat we per opdrachtgever de kaders voor een betalingsregeling hebben ingesteld. Past het regelingsvoorstel binnen de kaders, dan ziet de debiteurklant meteen dat de regeling akkoord is. Tenslotte is de beveiliging van Mijn Dossier met een twee-factor identificatie verbeterd. Vanaf vandaag staat de nieuwe versie live.

Feedback