Naar de hoofd content Naar navigatie
Syncasso Syncasso
HomeOpdrachtgevers Ik wil betalen Mijn Dossier
nl Dutch
ar Arabicnl Dutchen Englishfr Frenchde Germanpl Polishes Spanishtr Turkish
Zoeken
  • Home
  • Over ons
  • Veelgestelde vragen
  • Opdrachtgevers
      • Inloggen
      • Implementatie
      • Rapportage en verantwoording
      • Kwaliteit en certificeringen
      • Maatschappelijk Verantwoord Incasseren
      • Innovatie
      • SyncassoLab
  • Ik wil betalen
  • Inloggen
  • Mijn Dossier
  • Ik wil betalen
  • Nieuws
  • Contact
  • Zoeken

Nieuws

High Performance

02 november 2022
Corporates

Wat High Performance betekent voor Syncasso

Het tweede deel van een drietal interviews rondom onze keynotesessie op de Credit Expo van komende 8 november. Op die dag spreken Prof. Dr. Lidewey van der Sluis en Dr. Ben Kuipers elk met hun eigen invalshoek over wat High Performance in de creditmanagementbranche betekent. Michaël Brouwer, CEO van Syncasso zal hen die dag introduceren. Vandaag spreken we hem over de betekenis van High Performance voor Syncasso.

High performance heeft vele betekenissen voor Syncasso. Onze dagelijkse praktijk bestaat onder andere uit het verwerken van slimme data-analyses naar incassocommunicatie op maat. Het betekent ook dat we met 2 voeten in de wereld staan om maatschappelijke en economische ontwikkelingen nauwgezet te volgen, om er vervolgens onderdeel van te zijn.

Wat heeft de creditmanagementbranche nu nodig, om goed in te spelen op veranderingen in de maatschappij?

Ik zou de vraag willen herformuleren als dat mag. Wat heeft de debiteurklant nu nodig van de creditmanagementbranche? Het start namelijk daar, bij hem of haar. Wat maakt dat de debiteurklant inziet dat hij of zij actie moet ondernemen om uit de problemen te komen? Bij Syncasso is elke debiteurklant die we kunnen helpen er ééntje. We geloven niet in een algemene aanpak voor iedereen. Mede daarom werken we nauw samen met wetenschappers uit de Sociale psychologie en Marketing om meer inzicht te krijgen in duurzaam betaalgedrag en de verschillende scenario’s. Eén van de meest recente inzichten die we deelden tijdens ons seminar Duurzaam betalen afgelopen september was dat veel klanten niet beseffen dat ze betaalproblemen hebben. Cruciaal, want kom maar eens in beweging als je helemaal geen probleem denkt te hebben.

Hoe kun je dat inzicht vertalen naar de business?

Door in een markt die onder druk staat, naast aandacht voor efficiency ook tijd te maken voor maatwerk. Maatwerk wat je in staat stelt om je écht te richten op de mens achter de schulden. En dat krijg je alleen voor elkaar met de juiste KPI’s. Ik zeg niet dat alle oude KPI’s overboord moeten. Maar we maken alleen stappen op dat maatwerk als we het concreet maken in onze KPI’s.

Als laatste ‘Wat houdt je elke dag bezig in je werk?’

‘Een nieuwsgierigheid naar wat mensen echt beweegt tot hun gedrag.’

Het mensbeeld wat je hebt, wat een organisatie heeft, is zo bepalend. Als je ervan uitgaat dat ‘de mens’ een rationeel zelfredzaam wezen is, dan denk je dat de klant wel vindt wat hij of zij zoekt op je website. Hoe is dat als je ervan uitgaat dat de mens emotioneel gedreven is en vaak onvoorspelbaar? Dat erkennen, vraagt om een andere visie op processen. Het vraagt om een andere inrichting van een website en om een andere manier waarop je de debiteurklant te woord staat. Het vraagt om maatwerk. En daar zijn we goed in.

Bent u ook geïnteresseerd geraakt in onze keynotesessie ‘High Performance in creditmanagement: 2 invalshoeken’ op de Credit Expo? Ontvang dan hier uw toegangsbewijs voor 8 november. De keynote is die dag van 11.15 – 12.00 uur in de Galloway.

Artikel delen?
Delen via LinkedIn Delen via Twitter Delen via Email

Gerelateerde nieuwsberichten

28 maart 2023

Online Potjes-check via Geldfit

Zorgtoeslag, huurtoeslag, bijzondere bijstand. Er zijn veel potjes met geld maar mensen weten ze vaak niet te vinden. Om die reden lanceren Geldfit en VoorzieningenWijzer nu een online Potjes-check. Met deze online tool weten huishoudens voor welke toeslagen en regelingen ze in aanmerking komen.

Lees meer
Read more about Online Potjes-check via Geldfit
23 maart 2023

Syncasso Care Facts – Voorlichting aan debiteurklanten

Debiteurklanten die hulp nodig hebben bij hun financiële zorgen, wachten veel te lang met het inschakelen van hulp. Dat heeft verschillende oorzaken. Eén van de oorzaken is, dat debiteurklanten niet altijd weten hoe ze hulp kunnen vinden. Daarom besteden we in onze online- en offlinecommunicatie veel aandacht aan informatie over het oplossen van schulden en schuldhulpbemiddeling.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Voorlichting aan debiteurklanten
16 maart 2023

Syncasso Care Facts – Care Coaches

Syncasso werkt met Care- en Incassocoaches op de werkvloer. Zij begeleiden onze medewerkers om debiteurklanten te helpen hun betalingsachterstanden op te lossen. De Care Coaches richten zich specifiek op de contacten met kwetsbare debiteurklanten en ondernemers in zwaar weer.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Care Coaches
10 maart 2023

Syncasso Care Facts – Incassowaarden verbeteren

Communicatie- en data-analyse zijn continue processen om zowel de cash als de care van incassowaarde te verbeteren. Onze communicatiestrategie voor debiteurklanten is erop gericht om zo snel mogelijk in het minnelijke proces tot een oplossing te komen voor de betalingsachterstand. Daarmee voorkomen we kosten en stress.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Incassowaarden verbeteren
08 maart 2023

Tijdelijk Noodfonds Energie

Sinds 7 februari jl. kunnen mensen met hoge energielasten een beroep doen op het Tijdelijk Noodfonds Energie. Dit Noodfonds helpt de energierekeningen met terugwerkende kracht over de maanden oktober 2022 tot en met maart 2023 te betalen.

Lees meer
Read more about Tijdelijk Noodfonds Energie
02 maart 2023

Syncasso Care Facts – Social Responsibility Officer

Samenwerking in de schulddienstverlening is volgens Syncasso noodzakelijk om problematische schulden te voorkomen en op te lossen. Onze Social Responsibility Officer zoekt daarom actief naar samenwerkingskansen met ketenpartners voor onderzoek, kennisoverdracht en informatie-uitwisseling.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Social Responsibility Officer
28 februari 2023

Interview Sabine van den Boogaard over onderzoek Duurzaam Betaalgedrag

Syncasso doet wetenschappelijk onderzoek met de Rijksuniversiteit Groningen en het Lectoraat schulden en incasso van de Hogeschool Utrecht naar Duurzaam Betaalgedrag. Lees meer waarom Syncasso dit onderzoek doet.

Lees meer
Read more about Interview Sabine van den Boogaard over onderzoek Duurzaam Betaalgedrag
23 februari 2023

Verslag Groeisessie Geregistreerde Schuldregeling/ Regeling meedelen in beslag

Op donderdag 9 februari jl. presenteerde Michaël Brouwer, Mark Getkate en Paul Otter het door Syncasso en externe partner ontwikkelde conceptwetsvoorstel over de Geregistreerde Schuldregeling/Regeling meedelen in beslag.

Lees meer
Read more about Verslag Groeisessie Geregistreerde Schuldregeling/ Regeling meedelen in beslag
20 februari 2023

Syncasso Care Facts – Multidisciplinaire klantteams

Onze dienstverlening is georganiseerd in klantteams. Zo kunnen we de specialistische kennis en ervaring die nodig is voor de optimale behandeling van de debiteurklanten met alle collega’s van het team delen.

Lees meer
Read more about Syncasso Care Facts – Multidisciplinaire klantteams
Feedback
Fijn dat u ons wilt helpen!

Bedankt voor uw bezoek aan www.syncasso.nl. We willen u graag zo goed mogelijk helpen. Daarom willen we graag weten wat we goed doen en wat beter kan.

U helpt ons en onze andere klanten als u deze korte vragenlijst invult. Bedankt voor uw medewerking!

Klik op het antwoord dat u het beste vindt passen.

Vragenlijst

Hoe zou u Syncasso beoordelen?

Footer logo

Contact

post@syncasso.nlWhatsAppNaar de contactpagina

Rekeningnummer Syncasso: NL 48 RABO 0300 1039 99

Direct betalen via iDeal

Rekeningnummer Syncasso:
NL 48 RABO 0300 1039 99

Direct betalen via iDeal

Pagina’s

  • Home
  • Opdrachtgevers
  • Mijn Dossier
  • Veelgestelde vragen
  • Over ons

Overige linkjes

  • Contact
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • Algemene Voorwaarden en Tarieven
Volg ons op Ga naar TwitterGa naar TwitterGa naar Twitter