Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie
Syncasso

Hoofdnavigatie

  • Opdrachtgevers
  • Betaalverzoek ontvangen?
  • Over ons
  • Mijn Dossier
  • Zoeken

Geslaagde bijeenkomst over het belang van omnichannel klantcommunicatie

22 feb 2016

Geslaagde bijeenkomst over het belang van omnichannel klantcommunicatie

Contact Collect CenterWaarom debiteur-klanten telefonisch benaderen, als ze liever via Whatsapp worden aangesproken over hun openstaande vordering? Met die vraag houdt het Contact Collect Center van Syncasso in Almere zich dagelijks bezig.

In het Contact Collect Center draait alles om effectieve communicatie met de debiteur-klant. Zowel in- als outbound wordt via een breed scala aan communicatiemiddelen gecommuniceerd met de debiteur-klant. Door in te zetten op een divers aantal communicatiemiddelen is er voor iedere debiteur-klant een passende manier om contact te zoeken: telefonisch, per e-mail, chat, Facebook, Whatsapp, etc. Hiermee maken we contact opnemen zo laagdrempelig mogelijk. Digitaliseren en integratie met social media spelen daarbij een belangrijke rol.

Geslaagde klantbijeenkomst

Met deze visie op omnichannel klantcommunicatie wonnen we onlangs nog de Voxtron Mission Possible Award. De case waarmee we die Award hebben gewonnen presenteerden we dinsdag 16 februari aan onze klanten. Ook gaven we onze klanten een kijkje in de keuken van het Contact Collect Center.

De toename van de voor handen zijnde communicatiemiddelen brengt ook de uitdaging met zich mee om de verschillende interfaces van bijvoorbeeld Whatsapp, Facebook, e-mail, chat, telefoon, papieren correspondentie et cetera te bundelen in één interface. Een interface waarbij de inkomende informatie gekoppeld wordt aan de juiste debiteurinformatie en wachtrijmogelijkheden wanneer medewerkers niet beschikbaar zijn. En een interface waarbij direct inzichtelijk wordt gemaakt of een debiteur-klant online is. Met het idee voor die interface sleepte onze directeur ICT Tonnie Willems de Voxtron Mission Possible Award in de wacht.

Mission Possible

Syncasso
  • home
  • opdrachtgevers
  • debiteurklanten
  • over ons
  • contact
  • Mijn Dossier
  • online betalen
  • samen oplossen
  • algemene voorwaarden en tarieven
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • toegankelijkheidsverklaring
  • jaarverslag
  • Stuur ons een bericht
  • Rekeningnummer Syncasso: NL48 RABO 0300 1039 99
  • Linkedin
  • Twitter
  • YouTube
Copyright Syncasso 2022 - Alle rechten voorbehouden

Sticky navigatie

Syncasso
  • Opdrachtgevers
  • Betaalverzoek ontvangen?
  • Over ons
  • Mijn Dossier
  • Zoeken

Mobiele navigatie

Syncasso
  • Opdrachtgevers
  • Betaalverzoek ontvangen?
  • Over ons
  • Zoeken
  • Mijn Dossier
  • online betalen
  • samen oplossen
  • algemene voorwaarden en tarieven
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • toegankelijkheidsverklaring
  • jaarverslag