Nieuws
Betalingsproblemen oplossen
30 maart 2021Betalingsproblemen los je beter op, als je elkaars taal spreekt
Begrijpelijke incassocommunicatie beperkt zich niet tot de geschreven teksten die we gebruiken om betalingsproblemen onder de aandacht te brengen van onze debiteurklanten. Hoewel we al jarenlang een toename zien van debiteurklanten die voor hun vragen en opmerkingen gebruik maken van onze website, chat en Mijn Dossier-omgeving, wordt er ook nog steeds veel gebeld met ons Contact Center.
Begrijpelijk incassoproblemen bespreken
Door die persoonlijke contacten weten we dat er best veel debiteurklanten zijn die het moeilijk vinden om in het Nederlands onder woorden te brengen waar ze over bellen. Dan is het fijn dat onze Syncasso collega’s je in een heleboel andere talen kunnen helpen om een betalingsprobleem op te lossen. We kunnen incassoproblemen bespreken in begrijpelijk Nederlands, Duits, Frans, Engels, Fries, Spaans, Turks, Arabisch, Berbers/Tamazight en Kantonees. Dat voorkomt een heleboel stress en onnodige kosten.