Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie

Klantgericht incasseren - Iedere debiteur zijn eigen brein

Klantgericht incasseren - Iedere debiteur zijn eigen brein

Hoe kunnen debiteurklanten worden gemotiveerd om hun rekeningen te betalen? Uit de hersenwetenschap en psychologie is bekend dat consumenten te beïnvloeden zijn in hun koopgedrag door ‘op de goede knoppen te drukken’ in hun brein. Er wordt wel gesproken over de ‘koopknop’ in het hoofd. Alle goede marketing is gebaseerd op het bespelen van de juiste emoties.

In dit onderzoek ging Syncasso op zoek naar de ‘betaalknop’ in het brein van de debiteurklant. Kan een debiteurklant worden bewogen tot actie door het bespelen van dezelfde emoties?

Iedere debiteur zijn eigen brein 1

Whitepaper

De aanpak en resultaten van ons onderzoek staan beschreven in het whitepaper ‘Klantgericht incasseren, iedere debiteur zijn eigen brein’. Wilt u ons whitepaper ontvangen?

Download hier het whitepaper ‘Klantgericht incasseren, iedere debiteur zijn eigen brein.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.