Klachten

Heeft u een klacht? Laat het ons weten.

Dag in dag uit doen we bij Syncasso ons uiterste best. We kijken kritisch naar onze dienstverlening. Daarom luisteren we ook naar klachten en zoeken we naar oplossingen en mogelijke verbeteringen.

Bent u ontevreden over onze dienstverlening of een van onze medewerkers? Geef uw klacht dan aan ons door. Wij vinden dat erg belangrijk, omdat we op die manier onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Hoe kunt u uw klacht indienen

U kunt uw klacht met ons delen via het formulier op deze pagina. U ontvangt dan van ons een bevestiging. U kunt de klacht ook e-mailen naar klacht@syncasso.nl of een brief sturen aan Syncasso ter attentie van onze afdeling Kwaliteit-Compliance-Legal, Postbus 6002, 1005 EA Amsterdam.

Vul het klachtenformulier in

Reactie op uw klacht

U ontvangt binnen 14 dagen nadat wij  uw klacht hebben ontvangen een schriftelijke reactie. Mocht het niet mogelijk zijn om binnen 14 dagen een reactie te geven, dan laten wij u op tijd weten wanneer u dan een reactie van ons kunt verwachten.

Wat te doen als de behandeling van de klacht u niet bevalt of wanneer u geen reactie krijgt?

In financiële zaken
Gaat uw klacht over een financiële zaak (Hypotheek vordering, Consumentenlening of een debetstand) en hebben wij niet gereageerd op uw klacht of bevalt het antwoord u niet? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Kifid (het Financiële Klachteninstituut). Op de website van het Kifid leest u hoe u dat doet. Ook vindt u daar de contactgegevens van het Kifid.

In alle zaken
In alle zaken, ook de financiële zaken, kunt u uw klacht indienen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders te Amsterdam. Op de website van de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders vindt u een beschrijving van de procedure en de contactgegevens van de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders.

Feedback