Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie
Syncasso

Hoofdnavigatie

  • Opdrachtgevers
  • Betaalverzoek ontvangen?
  • Over ons
  • Mijn Dossier
  • Zoeken

Ik kan niet inloggen in
Mijn Dossier

Ik gebruik Mijn Dossier voor het eerst

Heeft u Mijn Dossier nog niet eerder gebruikt? Dan moet u zich eerst registreren. Daarvoor heeft u nodig:

  • Uw relatienummer
  • Uw registratiecode

Uw relatienummer en uw registratiecode vindt u bovenaan de brief of e-mail die u van ons heeft gekregen.

Heeft u nog geen brief of e-mail van ons ontvangen met een relatienummer en registratiecode? Maar heeft u eerder wel eens ingelogd in de oude versie Dossier Online? Dan kunt u uw oude inlogcode gebruiken als relatienummer en uw oude wachtwoord gebruiken als registratiecode.

Heeft u uw relatienummer en registratiecode bij de hand? Klik dan op de knop om u te registreren.

Registreren

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wachtwoord vergeten? Dan kunt u online een nieuwe aanvragen. Daarvoor heeft u nodig:

  • Uw gebruikersnaam
  • Uw e-mailadres

Heeft u uw gebruikersnaam en e-mailadres bij de hand? Klik dan op de knop Wachtwoord vergeten. U krijgt dan binnen enkele minuten een code waarmee u uw wachtwoord opnieuw kan instellen.

Wachtwoord vergeten

Ik heb geen Relatienummer of Registratiecode

Heeft u geen relatienummer of registratiecode? Of bent u die kwijt? Klik dan op de knop Relatienummer of registratiecode opvragen. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw relatienummer en/of registratiecode toegezonden in uw e-mail.

Relatienummer of Registratiecode opvragen

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

U mag zelf uw gebruikersnaam kiezen, bijvoorbeeld uw e-mailadres. Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Klik dan op de knop Gebruikersnaam vergeten. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw gebruikersnaam toegezonden in uw e-mail.

Gebruikersnaam vergeten

Veelgestelde vragen en antwoorden Mijn Dossier

Ik kan niet inloggen in Mijn Dossier

Als u Mijn Dossier voor het eerst gebruikt, moet u zich eerst (opnieuw) registeren voordat u kunt inloggen in Mijn Dossier. Ga naar Registreren.

Let op, uw inloggegevens van het oude Dossier Online werken niet meer. Om toegang te krijgen tot Mijn Dossier moet u zich opnieuw registreren.

Ik heb geen relatienummer. Waar kan ik dat vinden?

Bovenaan in de incassobrief of e-mail die u van ons heeft ontvangen staat uw relatienummer. Heeft u nog geen brief of mail van ons ontvangen met een relatienummer maar heeft u eerder wel ingelogd in de oude versie Dossier Online? Dan kunt u uw oude inlogcode gebruiken als relatienummer.

Als u geen relatienummer heeft dan kunt u het formulier invullen op deze pagina. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw relatienummer gemaild.

Ik heb geen registratiecode. Waar kan ik die vinden?

Bovenaan in de incassobrief of e-mail die u van ons heeft ontvangen staat uw registratiecode. Heeft u nog geen brief of mail van ons ontvangen met een registratiecode maar heeft u eerder wel ingelogd in de oude versie Dossier Online? Dan kunt u uw oude wachtwoord gebruiken als registratiecode.

Als u geen registratiecode heeft dan kunt u het formulier invullen op deze pagina. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw registratiecode gemaild.

Waarom moet ik mijn geboortedatum invullen?

We gebruiken uw geboortedatum als extra veiligheid voor toegang tot Mijn Dossier.

Waarom moet ik mijn Kamer van Koophandel nummer invullen?

We gebruiken uw Kamer van Koophandel nummer als extra veiligheid voor toegang tot Mijn Dossier.

Waarvoor gebruiken jullie mijn e-mailadres?

Wij gebruiken uw e-mailadres om informatie over de betalingsachterstand met u te delen. Als u onze debiteurennieuwsbrief wilt ontvangen, kunt u zich daar apart voor opgeven. Dat kan via deze link.

Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd als ik probeer te registreren

U mag zelf een wachtwoord kiezen bij uw registratie. Dat moet minstens 8 tekens lang zijn en er moet een hoofdletter, een kleine letter en een cijfer in voorkomen. Als u uw wachtwoord kwijt bent, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’.

Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt

U mag zelf uw gebruikersnaam kiezen, bijvoorbeeld uw e-mailadres. Vul het formulier in op deze pagina om uw gebruikersnaam op te vragen. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw gebruikersnaam gemaild.

Helaas heeft uw zoekopdracht geen resultaten opgeleverd. Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.

Syncasso
  • home
  • opdrachtgevers
  • debiteurklanten
  • over ons
  • contact
  • Mijn Dossier
  • online betalen
  • samen oplossen
  • algemene voorwaarden en tarieven
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • toegankelijkheidsverklaring
  • jaarverslag
  • Stuur ons een bericht
  • Rekeningnummer Syncasso: NL48 RABO 0300 1039 99
  • Linkedin
  • Twitter
  • YouTube
Copyright Syncasso 2022 - Alle rechten voorbehouden

Sticky navigatie

Syncasso
  • Opdrachtgevers
  • Betaalverzoek ontvangen?
  • Over ons
  • Mijn Dossier
  • Zoeken

Mobiele navigatie

Syncasso
  • Opdrachtgevers
  • Betaalverzoek ontvangen?
  • Over ons
  • Zoeken
  • Mijn Dossier
  • online betalen
  • samen oplossen
  • algemene voorwaarden en tarieven
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • toegankelijkheidsverklaring
  • jaarverslag