Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie
Syncasso
nl Dutch
ar Arabicnl Dutchen Englishfr Frenchde Germanpl Polishes Spanishtr Turkish

Hoofdnavigatie

  • Opdrachtgevers
  • Betalen
  • Over ons
  • Mijn Dossier
  • Zoeken
  • nl Dutch
    ar Arabicnl Dutchen Englishfr Frenchde Germanpl Polishes Spanishtr Turkish
    Translate

Ik kan niet inloggen in
Mijn Dossier

Ik gebruik Mijn Dossier voor het eerst

Heeft u Mijn Dossier nog niet eerder gebruikt? Dan moet u zich eerst registreren. Daarvoor heeft u nodig:

  • Uw relatienummer
  • Uw registratiecode

Uw relatienummer en uw registratiecode vindt u bovenaan de brief of e-mail die u van ons heeft gekregen.

Heeft u uw relatienummer en registratiecode bij de hand? Klik dan op de knop om u te registreren.

Registreren

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wachtwoord vergeten? Dan kunt u online een nieuwe aanvragen. Daarvoor heeft u nodig:

  • Uw gebruikersnaam
  • Uw e-mailadres

Heeft u uw gebruikersnaam en e-mailadres bij de hand? Klik dan op de knop Wachtwoord vergeten. Vul op de volgende pagina uw gebruikersnaam en e-mailadres in. U krijgt dan binnen enkele minuten een code waarmee u uw wachtwoord opnieuw kan instellen.

Wachtwoord vergeten

Ik heb geen relatienummer of registratiecode

Heeft u geen relatienummer of registratiecode? Of bent u die kwijt? Klik dan op de knop Relatienummer of registratiecode opvragen. Vul op de volgende pagina de gevraagde gegevens in. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw relatienummer en/of registratiecode toegezonden in uw e-mail.

Relatienummer of registratiecode opvragen

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

U mag zelf uw gebruikersnaam kiezen, bijvoorbeeld uw e-mailadres. Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Klik dan op de knop Gebruikersnaam vergeten. Vul op de volgende pagina de gevraagde gegevens in. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw gebruikersnaam toegezonden in uw e-mail.

Gebruikersnaam vergeten

Veelgestelde vragen en antwoorden Mijn Dossier

Ik kan niet inloggen in Mijn Dossier

Als u Mijn Dossier voor het eerst gebruikt, moet u zich eerst (opnieuw) registeren voordat u kunt inloggen in Mijn Dossier. Ga naar Registreren.

Ik heb geen relatienummer. Waar kan ik dat vinden?

Bovenaan in de incassobrief of e-mail die u van ons heeft ontvangen staat uw relatienummer.

Als u geen relatienummer heeft dan kunt u het formulier invullen op deze pagina. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw relatienummer gemaild.

Ik heb geen registratiecode. Waar kan ik die vinden?

Bovenaan in de incassobrief of e-mail die u van ons heeft ontvangen staat uw registratiecode.

Als u geen registratiecode heeft dan kunt u het formulier invullen op deze pagina. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw registratiecode gemaild.

Waarom moet ik mijn geboortedatum invullen?

We gebruiken uw geboortedatum als extra veiligheid voor toegang tot Mijn Dossier.

Waarom moet ik mijn Kamer van Koophandel nummer invullen?

We gebruiken uw Kamer van Koophandel nummer als extra veiligheid voor toegang tot Mijn Dossier.

Waarvoor gebruiken jullie mijn e-mailadres?

Wij gebruiken uw e-mailadres om informatie over de betalingsachterstand met u te delen. Als u onze debiteurennieuwsbrief wilt ontvangen, kunt u zich daar apart voor opgeven. Dat kan via deze link.

Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd als ik probeer te registreren

U mag zelf een wachtwoord kiezen bij uw registratie. Dat moet minstens 8 tekens lang zijn en er moet een hoofdletter, een kleine letter en een cijfer in voorkomen. Als u uw wachtwoord kwijt bent, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’.

Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt

U mag zelf uw gebruikersnaam kiezen, bijvoorbeeld uw e-mailadres. Vul het formulier in op deze pagina om uw gebruikersnaam op te vragen. U krijgt dan binnen 2 werkdagen uw gebruikersnaam gemaild.

Helaas heeft uw zoekopdracht geen resultaten opgeleverd. Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.

Feedback
Fijn dat u ons wilt helpen!

Bedankt voor uw bezoek aan www.syncasso.nl. We willen u graag zo goed mogelijk helpen. Daarom willen we graag weten wat we goed doen en wat beter kan.

U helpt ons en onze andere klanten als u deze korte vragenlijst invult. Bedankt voor uw medewerking!

Klik op het antwoord dat u het beste vindt passen.

Vragenlijst

Hoe zou u Syncasso beoordelen?
Ik vind de brieven en e-mails van Syncasso duidelijk.
De informatie op de Syncasso website is duidelijk.
Ik kan makkelijk een betalingsregeling met Syncasso afspreken.
De mensen van Syncasso helpen mij om mijn betalingsprobleem op te lossen.

Syncasso
  • home
  • opdrachtgevers
  • debiteurklanten
  • over ons
  • contact
  • Mijn Dossier
  • online betalen
  • samen oplossen
  • algemene voorwaarden en tarieven
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • toegankelijkheidsverklaring
  • jaarverslag
  • Stuur ons een bericht
  • Rekeningnummer Syncasso: NL48 RABO 0300 1039 99
  • Linkedin
  • Twitter
  • YouTube
Copyright Syncasso 2023 - Alle rechten voorbehouden

Sticky navigatie

Syncasso
  • Opdrachtgevers
  • Betalen
  • Over ons
  • Mijn Dossier
  • Zoeken

Mobiele navigatie

Syncasso
  • Opdrachtgevers
  • Betalen
  • Over ons
  • Zoeken
  • Mijn Dossier
  • online betalen
  • samen oplossen
  • algemene voorwaarden en tarieven
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • toegankelijkheidsverklaring
  • jaarverslag