Deze website maakt gebruik van cookies om ons te helpen uw gebruikerservaring te verbeteren. Accepteren Meer informatie

Klachten

Heeft u een klacht? Laat het ons weten.

Dag in dag uit doen we bij Syncasso ons uiterste best. We willen de beste zijn en dus kijken we kritisch naar onze dienstverlening. Daarom luisteren we ook naar klachten en zoeken we naar oplossingen en mogelijke verbeteringen.

Als u desondanks toch ontevreden bent over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht bij ons in te dienen. Wij vinden dat erg belangrijk, omdat we op die manier onze dienstverlening kunnen verbeteren en er voor kunnen zorgen dat herhaling wordt voorkomen.

Hoe kunt u uw klacht indienen

U kunt uw klacht met ons delen via het daarvoor bestemde rechts staande formulier. U ontvangt dan van ons per omgaande een bevestiging. Ook kunt u een e-mail zenden aan klacht@syncasso.nl of een brief aan Syncasso ter attentie van onze afdeling Kwaliteit-Compliance-Legal, Postbus 6002, 1005 EA Amsterdam.

Reactie op uw klacht

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht geven wij een schriftelijke reactie op uw klacht. Mocht het niet mogelijk zijn om binnen 14 dagen een reactie te geven, dan zullen wij u tijdig laten weten wanneer dat alsnog gebeurt.

Wat te doen als het antwoord niet bevalt

Bent u het niet eens met de uitkomst of onze behandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht indienen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders te Amsterdam. Op de website van de KBvG vindt u een beschrijving van de procedure en de contactgegevens van de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders.