Naar de hoofd content Naar navigatie
Syncasso Syncasso
HomeOpdrachtgevers Ik wil betalen Mijn Dossier
nl Dutch
ar Arabicnl Dutchen Englishfr Frenchde Germanpl Polishes Spanishtr Turkish
Zoeken
  • Home
  • Over ons
  • Veelgestelde vragen
  • Opdrachtgevers
      • Inloggen
      • Implementatie
      • Rapportage en verantwoording
      • Kwaliteit en certificeringen
      • Maatschappelijk Verantwoord Incasseren
      • Innovatie
      • SyncassoLab
  • Ik wil betalen
  • Inloggen
  • Mijn Dossier
  • Ik wil betalen
  • Nieuws
  • Contact
  • Zoeken

AFGELOST = OPGELOST

Financiële meevaller? Eindejaarsuitkering ontvangen op uw bankrekening?

We snappen dat het leven door de stijgende prijzen duur is. Maar misschien kunt u toch een extra betaling doen. U bent dan sneller van uw schuld af en dat scheelt u eventuele rente.

Lees meer

Direct betalen

Wilt u direct een openstaand bedrag betalen? Wij maken het u gemakkelijk. Met iDEAL is de overboeking snel geregeld. Vertrouwd en veilig. Via uw eigen bank.

Direct betalen

Zelf overmaken

U kunt uw betaling ook zelf overmaken op bankrekeningnummer NL48RABO0300103999. Let erop dat u het dossiernummer in de omschrijving vermeldt.

Lees meer

Inloggen

Om in te loggen in Mijn Dossier, heeft u uw zelf gekozen gebruikersnaam en wachtwoord nodig.

Inloggen

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Ik ontvang geen extra loonuitkering in december

    Veel mensen krijgen in december hun extra loonuitkering. Daarom verzenden wij in die periode extra brieven en e-mails om debiteurklanten te wijzen op de mogelijkheid om versneld af te lossen met deze extra loonuitkering. Niet alle werkgevers of uitkerende instanties keren in december een extra loonuitkering uit. Als u geen extra loonuitkering ontvangt, kunt u daarmee ook niet extra aflossen. Als u wel een extra loonuitkering ontvangt, maar op een ander moment, adviseren we u om dit te gebruiken om er (een deel van) uw schuld(en) mee af te lossen.

  • Moet ik (een deel van) mijn extra loonuitkering gebruiken om mijn schuld(en) af te lossen?

    Het is niet verplicht om uw extra loonuitkering te gebruiken om uw schuld(en) mee af te lossen. Maar het is wel verstandig om uw schuld(en) zo snel mogelijk af te lossen. Als u uw schulden niet betaalt én geen betalingsregeling afspreekt, kunnen er extra kosten bij komen. Denk daarbij aan rente, incassokosten en de kosten voor een gerechtelijke procedure. Wanneer er al een vonnis of dwangbevel in uw dossier is, kan er ook beslag worden gelegd worden op uw inkomsten, roerende zaken zoals uw auto en/of uw huis.

  • Ik heb een e-mail ontvangen, maar ik heb meerdere dossiers bij Syncasso. Wat nu?

    Wij sturen extra brieven/e-mails om u op de mogelijkheid van versneld aflossen met het extra loonuitkering te wijzen. Dat kan in al uw lopende zaken. Op Mijn Dossier vindt u een overzicht van al uw lopende zaken.

  • Ik heb al betaald, maar ontvang toch een e-mail van Syncasso. Wat nu?

    Controleer eerst zelf uw betaling: Is het juiste dossiernummer vermeld bij de omschrijving van uw betaling? Is uw betaling overgemaakt naar ons rekeningnummer NL48 RABO 0300 1039 99? Als de betaalgegevens juist zijn en uw betaling is langer dan 5 dagen voor de datum van onze brief/e-mail gedaan, dan ontvangen we graag uw betaalbewijs. Dan kunnen wij uitzoeken wat er gebeurd is met uw betaling. Ga naar deze pagina en vul ons formulier in.

  • Ik heb al een betalingsregeling lopen. Komt deze nu te vervallen?

    De betalingsregeling die u met Syncasso heeft afgesproken komt niet te vervallen. We bieden u met deze brief/mail een extra mogelijkheid om uw achterstand te voldoen.

  • Als ik een betalingsregeling heb, wordt dan het maandbedrag lager na aflossing door de extra loonuitkering?

    Nee, maar uw schuld wordt wel sneller afgelost.

  • Waarom wordt de complete extra loonuitkering ingehouden?

    De wettelijke regeling bepaalt dat de gehele extra loonuitkering onder het loonbeslag valt. Dit zou alleen anders kunnen zijn op het moment dat u maandelijks minder inkomen heeft ontvangen dan de zogenaamde beslagvrije voet. Als er maandelijks een bedrag wordt ingehouden, dan geldt dit niet voor u.

  • Is mijn werkgever verplicht om de hele loonuitkering af te dragen?

    Ja, behalve als u daardoor onder de beslagvrije voet terecht dreigt te komen.

  • Wat is mijn beslagvrije voet?

    Als er beslag op een deel van uw inkomen is of wordt gelegd, moet daarbij rekening gehouden worden met uw zgn. beslagvrije voet. Dat is het deel van uw loon waar geen beslag op gelegd mag worden. Bereken hier welke beslagvrije voet voor u van toepassing is.

  • Hoe werkt een loonbeslag?

    Bij een loonbeslag wordt een deel van uw inkomen in beslag genomen om uw schulden af te betalen. Klik hier voor meer informatie over loonbeslag en om de animatie ‘Loonbeslag uitgelegd in 1 minuut’ te bekijken.

Staat het antwoord dat u zoekt hier niet tussen? Bekijk alle veelgestelde vragen.

Alle veelgestele vragen
Feedback
Fijn dat u ons wilt helpen!

Bedankt voor uw bezoek aan www.syncasso.nl. We willen u graag zo goed mogelijk helpen. Daarom willen we graag weten wat we goed doen en wat beter kan.

U helpt ons en onze andere klanten als u deze korte vragenlijst invult. Bedankt voor uw medewerking!

Klik op het antwoord dat u het beste vindt passen.

Vragenlijst

Hoe zou u Syncasso beoordelen?

SyncassoAFGELOST = OPGELOST Eindejaarsuitkering
Footer logo

Contact

post@syncasso.nlWhatsAppNaar de contactpagina

Rekeningnummer Syncasso: NL 48 RABO 0300 1039 99

Direct betalen via iDeal

Rekeningnummer Syncasso:
NL 48 RABO 0300 1039 99

Direct betalen via iDeal

Pagina’s

  • Home
  • Opdrachtgevers
  • Mijn Dossier
  • Veelgestelde vragen
  • Over ons

Overige linkjes

  • Contact
  • Gebruik website (privacy & cookies)
  • Algemene Voorwaarden en Tarieven
Volg ons op Ga naar TwitterGa naar TwitterGa naar Twitter