Achmea
Ik heb een openstaande rekening bij Achmea
U heeft een bericht van Syncasso gekregen. Dat bericht gaat over een rekening bij Achmea, die u nog moet betalen. Achmea heeft ons gevraagd om ervoor te zorgen dat u de rekening alsnog betaalt. We snappen dat zo’n bericht vervelend kan zijn. Maar geen zorgen: wij denken met u mee. En zoeken samen met u naar een oplossing.
Direct betalen
Wilt u direct een openstaand bedrag betalen? Wij maken het u gemakkelijk. Met iDEAL is de overboeking snel geregeld. Vertrouwd en veilig. Via uw eigen bank.
Direct betalenBetalingsregeling aanvragen
Heeft u een openstaande rekening bij Syncasso? Maar kunt u die niet in één keer betalen. Vraag dan hier een betalingsregeling aan.
Betalingsregeling aanvragenInloggen
Wilt u weten welk bedrag u nog moet betalen? In uw online dossier vindt u altijd een volledig en actueel overzicht, 24/7.
Inloggen in Mijn DossierVeelgestelde vragen voor Achmea klanten
-
Ik kan niet in één keer betalen. Wat moet ik doen?
Vaak is het mogelijk om in delen te betalen. U betaalt dan elke maand een deel van de rekening terug. Hoeveel u elke maand moet betalen, hangt af van de hoogte van uw rekening. En van uw persoonlijke situatie. Wij denken graag met u mee! Wilt u in delen betalen? Dan kunt u bij ons een betalingsregeling aanvragen. Dit kan via: Mijn Dossier of via een online formulier. Keuren wij uw aanvraag goed? Dan krijgt u van ons een bevestiging. Vanaf dat moment betaalt u in termijnen.
-
Hoe kan ik mijn bezwaar indienen?
Wanneer u het niet eens bent met de betalingsachterstand, verwijzen wij u naar het formulier ‘Niet eens met de vordering’. Klik HIER om naar het formulier te gaan. Wij verzoeken u alle velden volledig in te vullen en uw bezwaar te voorzien van een duidelijke/volledige onderbouwing met bewijzen.
-
Wat is het rekeningnummer van Syncasso?
Het rekeningnummer van Syncasso is: NL48 RABO 0300 1039 99
BIC-nummer: RABONL2U -
Ik betaal altijd via ‘Mijn Dossier’. Waar kan ik inloggen?
Ga naar onze inlogpagina.
-
Ik sta onder bewind. Wat kan ik doen?
Vraag uw bewindvoerder om contact met ons op te nemen. Uw bewindvoerder kan een e-mail sturen naar het bij u bekende mailadres. Samen met uw bewindvoerder zorgen wij ervoor dat u snel weer uw rekening kunt gebruiken.
-
Ik ontvang post die niet voor mij bestemd is, wat kan ik doen?
U kunt het poststuk retour sturen naar Syncasso via het postbusadres dat op de envelop is vermeld.
-
Hoe vraag ik een bevestiging op dat het dossier gesloten is?
Had u een schuld en heeft u deze inmiddels helemaal betaald? Of is uw dossier om een andere reden gesloten? U kunt hiervan een bevestiging opvragen dat het dossier is gesloten. Als u daarvoor hier het formulier invult, nemen wij snel contact met u op.
-
Kan ik een specificatie ontvangen van de vordering?
Heeft u een aanmaning ontvangen en wilt u graag een specificatie van de vordering? Als u daarvoor hier het formulier invult, nemen wij snel contact met u op.
-
Ik heb een betalingsregeling met jullie getroffen, melden jullie dit af bij het CAK?
Wij melden debiteurklanten niet af bij het CAK. Dit zal de zorgverzekeraar doen zodra ze een melding krijgen dat er een regeling met Syncasso is getroffen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar
-
Waarom is mijn betalingsregeling beëindigd?
Het kan zijn dat de vordering is voldaan of door een nieuwe ophoging vanuit de opdrachtgever de regeling is beëindigd. Het kan ook zijn dat de termijnbetaling, conform afspraak, niet is ontvangen.
-
Ik wil graag een overzicht van mijn schulden ontvangen
Om direct een overzicht van u vorderingen bij Syncasso in te zien kunt u inloggen in Mijn Dossier.
Staat het antwoord dat u zoekt hier niet tussen? Bekijk alle veelgestelde vragen.
Stuur ons een bericht
Heeft u vragen over uw dossier? Vul dan hier uw contactgegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Vergeet niet uw dossiernummer te vermelden.