
Achmea
Ik heb een openstaande rekening bij Achmea
U heeft een bericht van Syncasso gekregen. Dat bericht gaat over een rekening bij Achmea, die u nog moet betalen. Achmea heeft ons gevraagd om ervoor te zorgen dat u de rekening alsnog betaalt. We snappen dat zo’n bericht vervelend kan zijn. Maar geen zorgen: wij denken met u mee. En zoeken samen met u naar een oplossing.
Direct betalen
Wilt u direct een openstaand bedrag betalen? Wij maken het u gemakkelijk. Met iDEAL is de overboeking snel geregeld. Vertrouwd en veilig. Via uw eigen bank.
Direct betalenBetalingsregeling aanvragen
Heeft u een openstaande rekening bij Syncasso? Maar kunt u die niet in één keer betalen. Vraag dan hier een betalingsregeling aan.
Betalingsregeling aanvragenInloggen
Wilt u weten welk bedrag u nog moet betalen? In uw online dossier vindt u altijd een volledig en actueel overzicht, 24/7.
Inloggen in Mijn DossierVeelgestelde vragen voor Achmea klanten
- Ik kan niet in één keer betalen. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik mijn bezwaar indienen?
- Wat is het rekeningnummer van Syncasso?
- Ik betaal altijd via ‘Mijn Dossier’. Waar kan ik inloggen?
- Ik sta onder bewind. Wat kan ik doen?
- Ik ontvang post die niet voor mij bestemd is, wat kan ik doen?
- Hoe vraag ik een bevestiging op dat het dossier gesloten is?
- Kan ik een specificatie ontvangen van de vordering?
- Ik heb een betalingsregeling met jullie getroffen, melden jullie dit af bij het CAK?
- Waarom is mijn betalingsregeling beëindigd?
- Ik wil graag een overzicht van mijn schulden ontvangen
Staat het antwoord dat u zoekt hier niet tussen? Bekijk alle veelgestelde vragen.
Stuur ons een bericht
Heeft u vragen over uw dossier? Vul dan hier uw contactgegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Vergeet niet uw dossiernummer te vermelden.